Început

  Mi-e frică să încep altceva. Să încep un alt proiect, care, evident, are legătură cu cel despre care vă ziceam zilele trecute. Dar  mi-e frică. Mi-e frică să nu fac totul degeaba și cuvintele alea să rămnă doar acolo, pe caiet, fără să reușesc să le arăt cuiva Mi-e frică… Am scris 5 pagini ieri, dar tot mi-e frică să le citesc, sau să continui. N-ar trebui, știu, dar dacă nu fac nimic cu ele, dacă vor rămâne doar așa…

   Mi-e frică, chiar și să o recunosc. E ciudat…

Am pus-o și pe fb, dar îmi place.

Poză: Vlady

17 păreri la “Început

  1. sunt momente in care fiecere luam decizii pripite, pe care le regretam deseori… cel putin eu asa gandesc… decat sa raman cu gandul la a face ceva…mai bine actionez indiferent de urmari…pentru ca asa simt eu ca trebuie sa fac…
    acum depinde de persoana…dar nu uita sa judeci si cu ceea ce simti, nu doar cu ceea ce gandesti…
    crede in tine si in propriile decizi… ^_^

    P.S: nu stiu cat o sa intelegi din ce am scris, dar asa gandesc.

      • nu pot sa-ti spun sa faci ceva strict….dar incearca…daca nu-ti iese, actioneaza tinand cont de tine in primul rand, nu de ceilalti…nu de consecinte…priveste-te….in tine se afla raspunsul…

        • eu înțeleg ce zici, dar proiectul ăsta nu ține special de mine, și cred că știi despre ce e vorba. Dar.. încerc. mersi!

  2. Pingback: Inocentul – I « Ioan Usca

Lasă un comentariu

