Twilight

   Păi da…. Că doar e premiera celei de-a treia ecranizări vinerea viitoare, pe 2 iulie.

Să vă spun câte ceva, ce-mi amintesc acum despre Twilight.

Avem 4 cărți cu vampiri, o poveste de dragoste și… Bella!

Nu, nu stau să povestesc, decât dacă îmi va cere cineva (se rezolvă!).

Am 3 melodii – care-mi plac – cu videoclip inspirat din filme:

Filmul 1  – Twilight : Paramore – Decode

Filmul 2 – New moon: Death cub for cutie – meet me on the equinox

Filmul 3 – Eclipse: Muse – Neutron star collision (Love is forever)

Da, acum așteptăm premiera… La care sper să ajung, dacă nu fac varicelă 😆 . Mno, sper să nu.

Seria Twilight a primit multe premii, dintre care Cel mai bun actor; Cea mai bună actriță, Cel mai bun sărut etc.

Eu vă spun că această serie mi-a deschis ochii spre citit și spre scris, deci îi sunt recunoscătoare colegei mele care m-a pus să îi scot filmele, pentru că astfel am dat peste cărți, în format pdf, ca apoi să mi le cumpăr.

Poze muulte aveți aici– îmi fac reclamă, că doar sunt administrator al grupului 😆 .

Ce să mai zic? Vin cu recenzie la recitirea „Eclipsa” și cu păreri de la film (sper).

După cum spuneam și ieri, mâine nu apar, așa că… Weekend plăcut să aveți!

19 păreri la “Twilight

  1. nu mi-a placut primul film dar am zis sa fac o incercare pt. ca din experientele anterioare stiam ca o carte e inzecit mai buna decat un film,asa ca am citit…Nici cartile nu m-au prins prea tare,desi Eclipse este cea care mi-a placut cel mai mult,cred ca partea descrisa prin viziunea lui Jacob,din Breaking Dawn e cea mai reusita.
    De altfel el e persoanjul pe care il indragesc cel mai mult (in carte).E singurul om intreg la minte :)) o perioada… Ar fi multe de spus,eu una simt ca s-a dus naiba „vampirul” odata cu doamna Meyer =)),vorb-aia pana si mitul s-a departat de „adevar”.
    Mi-am facut rezervare la film sambata viitoare si ma duc singura ca de obicei : )) sa vedem ce-a iesit,n-am asteptari deoarece cuplul minune lasa de dorit dpdv actoricesc iar diferenta dintre sentimentul pe care a reusit sa mi-l induca lectura si momentul vizionarii materialului filmat , e enorma,pur si simplu e sec.

  2. in mall in timisoara, n-am mai gasit nimic pentru vineri,erau toate date, sambata abia am gasit de la 12:30 , ultimul rand ca nu suport sa stau in alta parte 😀 , si-asa ies cu dureri de cap de la toate filmele =)))

    • te cred… :X:X:X.. chiar te cred. ajunsesem să visez posibile continuări a ce citisem în seara dinainte… mi-a trecut între timp. Dar melodiile tot mă fac să tresar…

Lasă un comentariu

