Jos pălăria!

Pentru domnul Dan Puric. Am zis că mă duc, m-am dus. Omul e super! A vorbit despre dragoste, atât cea fizică, cât și (în special) cea morală, într-un fel pe care toți l-au înțeles, cu exemple vii, amuzante. Și despre dragostea față de Dumnezeu, dar nu acea dragoste impusă de școală, ci dragostea față de cei din jur, față de natură, față de popor (nu populație, căci, după părerea lui, populația e alta decât poporul). Am și cărți cu autograf, în care e scris la fel de liber și pe înțelesul tuturor, la fel de inteligent povestit, de parcă, citind, eram tot acolo, în sala mare, privindu-l singur pe scena luminată.

Nu le înfloresc, chiar așa e 😀 .

 Bine, asta am zis-o. Acum… mai voiam să zic ceva, dar nu mai zic … am uitat 🙂 .

A, ba da.

SUNT ADA ȘI CITESC, SCRIU, ASCULT MUZICĂ! 😛

UPDATE. am fost la biblioteca locală… Grețoasele alea zici că dau cărțile de la ele…. Nu mai puteam de nervi. Ca să nu mai zic că îmi ceruse buletin, carnet de elev, plus ce face mama, ce face tata. Mai trebuia grupa sanguină(pe care nu o știu 😀 ) și era complet dosarul penal… Asta voiam să vă zic…

9 păreri la “Jos pălăria!

Lasă un comentariu

