Azi

 Azi e duminică, nu că aș fi știut dacă nu îmi zicea mama. Am pierdut complet noțiunea timpului…

Așa, în neștirea mea, mă gândeam… De ce țin eu la toți și la toate?

Spre exemplu, ce ziceam ieri. Pe Narcisa o știu de două zile și doar prin ce vorbim pe blog. Și am surprins un moment dificil din bloggereala ei 😀 . Încerc să o ajut, deși nu reușesc, și știu că doar ea e în putere să rezolve totul. Dar când eu am avut nevoie, am avut mulți oameni care m-au adus înapoi pe pământ. Și mă gândeam: de ce mă implic? De ce nu am citit, am văzut, un comentariu scurt, trec peste. Pentru că nu pot fi indiferentă, mai ales că intriga ei mi-a ridicat și mie semne de întrebare. Am încercat să ajut pe toată lumea, pentru că e important să știi că cineva încearcă să te înțeleagă.

Mulțumesc, Îngeraș, pentru minutele de care ai dipsus atâta vreme ca să mă faci să zâmbesc sau să mă asculți plângând… Mulțumesc celor care m-au făcut să aflu că trebuie să mă uit și în spate, oricine ar fi acolo… Mulțumesc, tuturor celor care au intrat (și ieșit) din viața mea.

  Nu prea are coerență postarea asta, dar poate cineva înțelege ceva. Am cunoscut mulți oameni minunați pe aici și nu renunț la ei, chiar dacă ne auzim doar pe calea firului de net…

SUNT ADA ȘI CITESC! (probabil niște discuții pe la Alex)

 

Safura – Drip drop

17 păreri la “Azi

  1. timpul…..cred ca ne-a pierdut el pe noi, nu noi pe el….
    cat despre faptul ca incerci sa-i ajuti mereu pe ceilalti si sa-i intelegi, asta dovedeste cat de scumpa esti si altele…. asta ajuta in a avea o relatie buna cu ceilalti…

  2. Ar trebui sa fiu fericita ca ai dat de blogul meu prin blogosfera. Si conteaza fiecare gand bun, fiecare moment petrecut impreuna aici(la tine) si acolo(la mine). Faptul ca incerci sa ajuti si sa fii aproape de cineva, ca iti pasa de suferinta celuilalt, vorbeste despre calitatea ta umana…ceva mai greu de gasit in prezent.
    Off-topic
    Te trec si eu indata in blogroll. 🙂

    • Păi fericirea e de partea mea. Sper doar să fi reușit să te ajut cu ceva, nu să îți încurc gândurile și mai rău…

  3. ce momente, nu? de fiecare data cand intru….ceea ce se intampla rarrrrrrr, imi gasesc „numele”… :X:X:X:X :*:*:*
    asta e de bine…. ma bucur de fiecare data cand pot sa te ajut si stii ca poti conta pe mine in orice situatie, oricand…. :*:*:*

  4. Și pe mine mă știi tot de vreo 1zi :))
    Prima impresie despre mine ? Nebun
    A doua : Sărit de pe fix
    A treia : incepem din nou de la 1 până la 3 :)) de un infinit de ori
    Am dreptate ?

Lasă un comentariu

