De ce??

   Din seria „De ce…”, astăzi:

De ce face asta? I-am spus deja că îl plac, mă străduiesc să intru în vorbă cu el, dar degeaba. Acum mai are și poză la avatar cu el și noua iubită…

Ia să vă văd: acum a fost sau nu real? 😆

  Trecând peste momentele în care îmi place să vă bag în ceață, să vă mai spun.

Azi am dat cărțile vechi și le-am luat pe cele de a zecea. Grele, grele… Nu știu la figurat, dar la propriu, m-au rupt de mâini…

   A, am și portret!!! Adică e făcut de scumpa mea Ank P, care mi -a dedicat. Unii găsesc asemănarea, alții, mai invidioși pe talentul ei, nu găsesc nimic. Lasă, Ankule, că le găsim noi!

E, nu e copie fidelă, dar e desenul meu, dat de scumpa de ea (mă repet deja), și pe care îl iubesc. O iubesc și pe ea, că și-a modificat ea tot ca să pot să mă duc și eu la ziua ei… E, mai încolo, dar noi facem planuri. Ankule nu te intimida, te rog! Știți, mai rușinoasă (eu vorbeam 😆 )

   O mai iubesc și pe Elena, pe Any, pe Mădă, Pe Yoana (ordine aleatorie și de aceeași intensitate). Oscarurile mă mănâncă la anu’ 😀 !

Este nostalgia sfâșitului de an… Nu știu când a trecut. Când intram în clasă și habar n-aveam cu o cheamă pe fata din spatele meu (voiam să zic din fața mea, dar am uitat că era/e un băiat – hihihi). Și acum îmi e deja dor de ele, știind că vine vacanța… Dar ăsta e cursul firesc al lucrurilor, nu?

  Bine, am terminat…

Ba nu. Am și melodie, desigur – mai multe de fapt, asta pentru că nu am mai reușit să vă spun de un film pe care l-am văzut. Dar îl revăd, cu partea a doua și vă spun tot! Până atunci căutați pe Iutub:

Filmul este St. Trinian’s

Gata, că vă ajung…

SUNT ADA ȘI CITESC!

UPDATE: nu reușesc să pun decât una… nu știu ce are… Dar mai căutați voi, nu? 😀

11 păreri la “De ce??

  1. Pingback: Leapsa furata, imprumutata, bla-bla.. « Ardatlilith's Blog

  2. si numele meu acolo….uraaaaa….!!!!!!…. sh yo te iubesc… . tare filmul…: inmormantarea catelusui , felul in kre dansa tipa aceea la sfarsit….imi placea si modul in care trisau…

  3. Andra.multumesc ca esti asa..si multumesc ca sunt si eu acolo pe lista la tine 🙂 esti cel mai bun om pe care l stiu eu (stii,doar..ti-am mai spus-o) .Chiar o sa mi fie dor de tot..si de tine si de toate. Sigur(adica trebuie neaparat) sa ne vedem in vacanta 🙂

Lasă un comentariu

