Întrebare

   „Întrebare – răspuns – rând liber” era deviza noastră în clasele primare 😆 Ce mult a trecut de când făceam bastonașe…

Mi se tot pune o întrebare: „Cât din ce scrii tu e real?”

Eu zic așa: tot ce scriu e inspirat de undeva din realitatea văzută, simțită sau auzită. Că apoi modific, schimb, imaginez, asta e altă poveste. Dacă voiam să vă spun ce e real și nu, nu puneam ghilimele și nu anunțam că e scriitură imaginată. Nu sunt în stare să mă expun, să vă spun ce e real, ce am trăit, ce simt când recitesc unele rânduri și mă inundă amintiri… Poate cândva o voi face. Poate cineva va merita să știe toate astea. „Merita” pentru că e o povară să știi câte sunt și în fața câtor dintre ele ești lipsit de putere, pentru că s-au consumat, dar încă dor.

Poate toate vor arăta mai bine mâine. Poate dacă le las să doarmă, voi reuși și eu să dorm. Poate…

13 păreri la “Întrebare

    • ăăă… nu, Ema, ți se pare.
      Mna, cum să îmapc eu pe toată lumea?
      Lasă că îți spun eu altă dată, că am profi care îmi citesc blogul 😆

  1. Pingback: De ce?? « Adakiss's Blog

Lasă un comentariu

