A fi sau a nu fi

               Pe formula „engleză de baltă”, tu bi or nat tu bi, dis iz dă cueșciăn. 😆 Adică „to be or not to be, this is the question.”

  Asta că m-a certat lumea că nu știu engleză. E, na!

   Am un colț de lume numai al meu. E acolo unde sunt eu, unde mă simt bine, unde știu că sunt înțeleasă. Mă refugiez acolo de două zile. Ieri, citind; aseară, vorbind cu Suzy, care e o dulce și care m-a făcut să înțeleg că există realitate în spatele a tot ce scriu eu – de asta ziceați toți că știți cine e Profu’… Azi, am fost prin oraș. Nu mă certați, colegii, că nu am venit la întâlnirea clasei, care nu a fost a clasei de fapt… Așa, în oraș, după ce am așteptat pe la bănci (facturi, nu altceva), m-am întâlnit cu o prietenă. Și, deși ploaia mă deprimă, azi m-am simțit superb! Acum, colțul de lume e blogul, unde schimb păreri și glume cu voi. După, mă duc să scriu din nou… Vă spun și la ce.

   Cică mâine nu mai e grevă și mergem la școală. Nu-mi convine. Adică, în mijlocul săptămânii? Pe bune, n-am niciun chef…

      Hai, fie, că mai avem o săptămână.

Plan B – She said

               Am făcut un duș rapid, mi-am uscat părul, încercând să-l aranjez puțin – umiditatea de afară nu o să mă ajute la treaba asta – și mi-am pus pe mine o pereche de blugi și o bluziță albastră.

            – Eu sunt gata! i-am zis tatei, afișându-mă la ușa camerei sale, încercând să-mi prind o brățară la mână.

            – Stai să te ajut. Înainte să zic ceva, tata închisese deja încuietoarea brățării.

Acum purta un alt costum care îi venea la fel de bine. M-am sprijinit de pragul ușii și l-am privit câteva clipe.

            – Ce? Nu mă asortez? Am zâmbit.

            – Tată, porți doar două culori, dintre care una e alb. Nu ai ce să nu asortezi… Mă surprinde puțin comportamentul tău. El s-a blocat.

            – Dar ce am făcut? Mă privea încurcat.

            – Păi, nimic condamnabil, dar… ești foarte politicos, galant chiar; te-ai îmbrăcat elegant chiar și când m-ai luat pe mine de la autogară; te străduiești să prepari cina; te comporți oarecum distant, mi se pare mie. S-a relaxat puțin, dar era îmbujorat. Și eu îmi simțeam obrajii fierbinți.

            – Nu te-am mai văzut de foarte mult timp, iar singur cu tine n-am mai fost de un veac. Vorbele îi ieșeau ca o șoaptă. Nu mai știu ce-ți place și ce nu, sau cum te aștepți tu să fiu. A oftat și și-a scuturat capul, ca și cum alunga un gând. Mă simt ca în prima zi de școală! a zâmbit fără să se uite la mine.

M-am amuzat puțin. Am crezut că doar eu sunt stresată. Ce aiurea!

            – Tati, mă aștept să fii așa cum ești și cum ai fost mereu și o să te pun la curent cu ce-mi place și ce nu; în plus, poți oricând să mă întrebi despre preferințele mele. Mi-a zâmbit, apoi și-a lăsat privirea în podea. Ce tată rușinos am! Asta o moștenesc și eu, dar nu pot să zic că sunt recunoscătoare.

– Acum, hai să mergem la Old Bill. Mi-e cam foame, sincer vorbind. A râs zgomotos și mi-a făcut semn să cobor în fața lui.

Nu știu ce-i place lui la Old Bill dar, în momentul de față, aș fi mers oriunde m-ar duce el; trebuie să își recâștige încrederea în relația noastră și cred că, dacă îi arăt că eu am încredere, va avea și el.

   Cam la asta scriu și am o maaare problemă, că sunt în urmă la tehnoredactat. E de pe aici. 

Grasul XXL feat. Guess Who – azi Nu

Eli feat. Mark si George Hora – Fiecare face ce vrea

   SUNT ADA ȘI CITESC! (bloguri, ce altceva???)

UPDATEdupă multe căutări: am tot auzit o melodie la radio, dar nu știam cum se cheamă. După intense căutări( nu glumesc) am găsit-o!!!!!!!

E-Type – I Just Wanna Be With You

7 păreri la “A fi sau a nu fi

  1. da….fragmentul…m-a lasat fara cuvinte…e prea frum…
    lasa engleza ca stim noi ca vb mai bine ca profa 😉
    imi place …guess who „azi nu”…
    ce penibil mi se pare sa mergem la scl la jumatatea saptamanii…

  2. q sc nu e bn:((nu prea vreau!!!…si engleza ta este excelenta!!!:>am glumit si eu azi putin:P..da:> guess who-azi nu!!(preferata mea:> -stii tu):*:*:

Lasă un comentariu

