If only and only if

      Știu, titlu pe engleză, nu sună bine la patriotism. Dar unde mai e și ăla??? După ce că nu facem cursuri (nu-mi displace să stau acasă, dar privesc din ansamblu și nu e bine…), să mai fiu și patrioată? Ce chestie!

   M-am descărcat, gata… Mă deprimă ploaia. Și faptul că nu suntem uniți nici când e vorba de petrecut.

Am rămas datoare cu o leapșă, pe care o primi (cu accent pe al doilea „i”) de la Andrei. Cică am mai completat-o pe un blog, cândva, înainte să îmi fac eu blog, dar nu contează. Acum e oficial 😉

Dacă eram un anotimp … eram primăvara.

Dacă eram o lună … eram aprilie.

Dacă eram o zi a săptămânii … eram joi.

Dacă eram o parte a zilei … eram liniștea de după apus.

Dacă eram un animal marin … eram o sirenă (se pune?).

Dacă eram un animal de uscat … eram un fluturaș.

Dacă eram o virtute … eram conștiința.

Dacă eram o planetă … eram Luna.

Dacă eram un lichid … eram apa de ploaie.

Dacă eram o piatră … eram ametist.(habar n-am de ce. Arată frumos)

Dacă eram un metal … eram argintul.

Dacă eram o pasăre … eram un vultur.

Dacă eram o plantă … eram un crin.

Dacă eram o stare a vremii … eram noros, dar cald.

Dacă eram un instrument … eram o chitară (cred).

Dacă eram un sentiment… eram libertatea.

Dacă eram un sunet … eram sunetul respirației (lui) când doarme. (ce imaginație pe mine 😆 )

Dacă eram un cântec … eram Dragostea mea – Holograf (mna, din câte știu, asta mi-a venit acum…)

Dacă eram un film … eram Memoriile unei gheișe

Îmi permit să adaug: Dacă eram o carte … eram Jocurile foamei (Suzanne Collins)

Dacă eram un serial … eram One tree hill

Dacă eram un oraș … eram Veneția (chiar vreau să îl vizitez)

Dacă eram un gust … eram dulce.

Dacă eram o aromă … eram aroma de înghețată cu fistic.

Dacă eram o culoare … eram azuriu.

Dacă eram un material … eram satin.

Dacă eram o parte a corpului … eram ochii ( nu pot să pun doar unul :lol:)

Dacă eram un drog …  eram pasiunea(la droguri din alea pe bune nu mă bag)

Dacă eram un accesoriu … eram perechea (cercei, pantofi; doar să fiu ce-a de-a doua jumătate)

Dacă eram o expresie a feței … eram zâmbetul (e tot expresie,nu)

Dacă eram o materie … eram Engleză (asta a fost grea)

Dacă eram un personaj de desene animate … eram Jerry (ca să fiu completarea lui Andrei)

Dacă eram o formă … eram un triunghi dreptunghic.

Dacă eram un număr … eram 8(ziua mea de naștere. Și e cu noroc în Japonia!)

Dacă eram o mașină … eram mașina de călcat, că bună e 😆

Dacă eram o haină … eram un pardesiu. (iar nu știu de ce…)

 

Gata… pfiu, ce muncă!!!

Acum să muncească și alții!

Dau leapșa mai departe tuturor celor care doresc, dar cu dedicație următorilor:

Oty, Kate, Suzy, Vlady, Adele, Iulia, Răzvan zice că o are deja. Dacă ați mai rezolvat, mă scuzați. Dați și mie link-ul, că sunt curioasă. Dacă mă înjurați, asta e. Doar făceți-o cu steluțe 😆

    Poza e creație de-a colegei mele, Ank P.

SUNT ADA ȘI CITESC!

 

6 păreri la “If only and only if

  1. 😉 waaaaaaaaaaaaaaawww…..cate conditii…atata inspiratie… cate trasaturi ale caracterului tau…cu majoritatea sunt de acord…raspunsuri, absolut suuuppeeeeeerrrrrbeeeeeee… calda, dar in acelas timp rece; dulce/sensibila; „sirena…fluturas”-ce comparatie(mister/gingasie…), dar de ce”jocurile foamei”?
    cred ca unele din ele le-as fi ales si eu…. fooooooaaaaarrrrrrrrtttteeeeeeee frrrrrrrrruuuuuuuumooooooossssssssssssss!!!!!!!!!!! 🙂

  2. Te-ai tinut de promisiune,nu gluma,si ai adus si cateva idei noi.Macar la desene animate ne potrivim 😆

    Mai e si numarul 8.Si legat de el am cateva fixatii…

    Cat despre sirene…cum se inmultesc sirenele ?

  3. Pingback: Obligatoriu « Vlady8 Blog

Lasă un comentariu

