Departe de… casă

      Ar fi Turnul Eiffel. L-am făcut aseară 3D, câștigat de sorumea la un concurs.

Ziua și noaptea. E, nu, poza e făcută cu lumina stinsă, respectiv aprinsă. Dar mișto, nu? Doamne, cât mi-am bătut capul cu el!

Mda, mi-ar plăcea să văd pe bune Turnul Eiffel, dar mai aștept. O să îl văd eu.

    Am aflat că posibil ajung la Bookfest, ceea ce e suuuper! Cine mai vine? De fapt, de cine mai dau pe acolo?

  Azi m-a plouat. Că eram mică rău și trebuia să mai cresc 🙂

Am fost frumos la țară, soare, cald. Apoi, pe vârful dealului, departe de vreo stradă fiind, a început o ploaie… Și eu eram în papuci și pantaloni(aproape) scurți. Dar s-a rezolvat. Tot m-a plouat, dar mai puțin. Și din cauza acelor zece picături care mi-au dat târcoale, m-a cuprins o stare de amorțeală și somnolență de nu se poate.

    Am impresia că mâine e luni, dar nu știu de ce… Nu e luni, nu?

     Apropo de apă, ziceam eu odată că nu pot fi în două locuri deodată. Mi-a spus cineva că se cheamă ubicuitate, fiind o caracteristică atribuită în general divinității. Dar eu nu sunt divinitate, și nici n-aș vrea. „Dar gândește-te la apă, ea e întotdeauna peste tot.” mi s-a răspuns. Interesant…

Revin cu meodia de rock… Acum fac teme la mate cu verișorul, prin telefon…

UPDATEde după temele altora:

Moby – Lift me up

Aerosmith – I don’t wanna miss a thing( nu șiu cât de mult se încadrează la campanie, dar nu-mi pasă. Iubesc melodia asta!!!)

Guns’N’Roses – Sweet child o’mine

Muse – Neutron star collision(love is forever)

Iar Twilight??? Pe bune, mor până apare „Eclipse” pe ecranele românești. Ca să nu mai zic că de fiecare dată când sună telefonul( care are ca ton de apel melodia asta) mă iau toate sentimentele. Am fost înnebunită după Twilight, dar mai mult după cărți.Le-aș reciti, dar am alele în plan acum. Of….

Hai, gata, că iar nu mai fac nimic în seara asta dacă mai stau mult.

SUNT ADA ȘI CITESC! (acum mă duc, mă lăsați???)

10 păreri la “Departe de… casă

  1. Mi-ar placea sa vizitez Paris-ul,inclusiv turnul Eiffel.Dar ce spun eu sa-l vizitez,m-as muta si acum acolo…:lol:

    Ps.La ora cand iti las comentariul asta e deja duminica,deci maine e luni.
    Merge treaba cu ploaia,ca si eu vreau sa mai cresc?

Lasă un comentariu

