Să nu mai zic nimic de rock

      Mi-am pus norma de rock pe ziua de azi, așa că melodiile pe care le voi pune acum vor fi scoase din caietul de muzică. Explic și de ce 🙂

Trebuie să dau explicații referitor la ultima postare.

Nu înțeleg de ce trebuie să fie mereu instinctul de turmă, dacă unul face, fac toți, cum, de altfel, dacă unul nu face, nu fac nici ceilalți. Domne, dacă vrei să pleci, pleacă. Nu că o fi, că o păți. „Dacă nu pleacă Andra, nu plecăm” sau „Dacă pleacă Andra, normal că pleacă și el”. Poi da ce… Doamne, iartă-mă, sunt eu aici? Stâlp de recunoștință? Ia mai lăsați-mă! De ce să ziceți că „Andra a plecat și am plecat și noi”? De că să iau eu vina voastră??? Pfiu… v-ați găsit persoana nepotrivită.

Sau de ce eu sunt aia care învață și dă la toți? Ha! Mâine nu dau nimic la nimeni. Serios! Că eu stau de vreo 2 ore să recunosc melodiile alea și mie nu-mi spune nimeni pe la nimic.

   Of, ce nervi am! Că vă tot las să mă enervați! Nu mai vreau școală… Tot pierdem vremea ca fraierii pe acolo… Și mai sunt și unii care nu sunt interesați de școală, dar mă stresează pe mine zilnic… Cum vine asta?

   N-are niciun sens, așa e? Lasă, că cine știe, cunoaște!

    Acum… Am aflat că Jean Constantin a murit. Nu prea știu multe despre dumnealui, dar…

Dumnezeu să-l odihenască în pace!

      Altceva nu mai zic , că am nervi și nu știu de ce. Mai bine mă duc să citesc 12 pagini la geografie… Cică am și temă la fizică…

Promit că atunci când voi avea gândurile puse în ordine, revin asupra subiectului… Sau nu…

Până una alta, vă las cu niște melodii pentru audiția de la muzică de mâine, la care am lucrare, dar chiar îmi plac melodiile și sunt sigură că despre multe nici nu știați ale cui sunt:

1. Ariel Ramirez – Missa Criolla

2. Giovanni Gastoldi – Madrigal

3. Johann Sebastian Bach – Toccata și Fuga

4. Claudio Monteverdi – Io mi son giovinetta

5. Andre Rieu – Vals

 

SUNT ADA ȘI CITESC!(azi nu, că am de învățat…)

 

17 păreri la “Să nu mai zic nimic de rock

  1. cred k asta q plecatul e de la orele voastre:)),,am plecat si noi la franceza:D..e bineee:>m-am preg pt maine la muzik,,,sper sa le recunosc,,

  2. nu comentez nimic ca nu vreau sa intru in niciun conflict…. sa stii ca ai ales melodiile care imi plac mai mult decat restul…

  3. OMG! Ma, da esti turca 😀 Ok, glumeam. De ce e chestia cu plecatul? Pai pentru ca nimeni n-are chef sa ia absenta pentru ca ramai tu! Bai, greu e de priceput. Frumoasa „TOCATA…”!

Lasă un comentariu

