Excursie… sau nu?!?

  Încep cu începutul, adică cu o cântare pe germană:

Alles Gute, viel Gluck,

Alles Gute, viel Gluck,

Alles Gute, zum Geburtstag,

Alles Gute, viel Gluck!

Asta a fost „La mulți ani!” pe germană, pentru că știu că îi place lui.

   Acum… Azi a fost, în final, soare. Adică era necesar… Dar uite că și norii sunt buni, exemplu fiind poza de mai sus, pe care am făcut-o acum două zile, în lipsă de ocupație 🙂

   V-am înnebunit cu excursia, știu, dar cam așa a fost și în capul meu. Întâi nu știam că facem. Apoi nu voia nimeni să se implice. Apoi am aflat că e posibil să nu pot fii în două locuri în același timp. Și aici au intervenit mailuri multe, nervi, dispute. Apoi aflu, pe ultima sută de metri, că s-a amânat Cenaclul, așa că pot merge în excursie. Azi mi se spune că excursia nu a fost aprobată. Deci… Multă zarvă pentru nimic…

     Grevă de luni??? Poate… Ce relativă e viața asta de elev 🙂 . Că și MSBTFC (adică Ministerul Statului pe Bancă și Tăiatului frunză la Câini) trebuie să facă ceva… Adică să doarmă pe ei. Mă rog…

     Acum preiau din lista dată de Costel pentru săptămâna rock, ca să îl ajut pe colegu’ și să nu se supere Costel că propunerile nu au fost publicate:

Iris:

1. Corabia cu pânze

2. Ai îndoială

3. Da, da, eu știu

4. Evadare de cinci stele

5. Îngerii goi

6. Într-o singură zi

7. Floare de iris

8. O mie de întrebări

9. Iris Aeterna

10. Salturi mortale

11. Tot zbor

12. Lacrimi de rouă

   Sper să nu fi încrucat melodiile cu titlul 😆 . Dacă am făcut-o, mă scuzați. Rectific.

  Cam atât pe azi.

Mesaj pentru colegele mele: smile, nu au intrat zilele în sac!

Aaaa… pregătesc o colaborare, aici pe blog, dar nu știu când. Când colaboratorul meu se va simți pregătit 🙂 . Dar vă anunț din timp și dau și detalii când se concretizează ceva!

SUNT ADA ȘI CITESC! (vorba lui Vlady ,mă cam repet 😆 )

Mi-am amintit. Astăzi este Ziua Copilului Dispărut. Deci ar trebui să mulțumim, care în cine crede, că suntem aici și n-am dispărut, și nu ne-au dispărut frați, veri, copii…

 

7 păreri la “Excursie… sau nu?!?

  1. pai la multi ani pt,razvan!i-am mai sp de cateva ori,,dar nu are nimic.asta este,,in leg q excursia sunt trista:( ,ma asteptam sa fie,..numai la cat am vorbit de ea,,data viitoare ne ocupam din timp.AA..si distractie placuta celor care au pus la cale planul pt weekendul asta:*:**:cam atat..numai stiu..

  2. da…poi, o sa terminam liceul si o sa o tinem tot intr-o excursie…dupa cum se vede…la ora actuala, cine vrea excursie merge pe riscul sau,in cel mai nefericit caz, singur… 🙂
    cate melodii…,imi plac toate, dar cateva in mod spesial…stii ce sa alegi 😉
    si…..la multi ani, razvan!

Lasă un comentariu

