Campani(il)e

       Adică sunt mai multe, dar încep cu altceva.

       Oră de matematică la clasa a treia:

      – Cea mai mică unitate de timp, întreabă învățătoarea.

     – Centimetrul, răspunde un anume elev.

     Țin să vă spun că am râs când mi-a povesti Oty de nu mai puteam…. 😆

Stați că mai am.

    Oră de franceză la clasa a noua:

   – Cine a fost Charles de Gaulle?

   Tăcere totală.

  – Un aeroport, parcă.. încercă un coleg.

  – Bine, se enervă profa, dar înainte de a fi un aeroport, ce era?

Iar am râs toată ora, de zicea colega de bancă că am înnebunit.

   Oră de engleză (pauza de dinainte de oră, mai exact), tot la clasa a noua:

     Două fete, una citește presupusa temă, cealaltă e cu corectarea verbală:

   – Tu stend tu vă sia (scriere după auz)…

  – Sii se citește, o corectă binevoitoare, deși era a mia oară, cealaltă.

 – „See ya” (citit tot sia ) înseamnă „La revedere!”, fraiero! interveni unul dintre cei trei muschetari de care dispune grupa noastră de engleză.

Asta ca să vă binedispun.

   Acum trecem la lucruri serioase – Campaniile:

1. Răzvan a lansat o campanie bloggeristică pe care o voi promova și eu. Și voi și participa că, de, n-am de ales. Deci, avem de pe 24 mai a.c. până pe 30 mai același an, în fiecare zi,( la) cel puțin o postare, o melodie rock, punk, pop-rock, poate și cu o părere despre aceasta. Astfel se dorește o îngrășare a maneliștilor practicanți de site-uri de socializare cu muzică bună. Recunosc că nu sunt mare fan rock, dar încerc, diversific. Am înțeles că s-ar putea prelungi campania, ceea ce nu-mi displace. Mai multe pe blogul mai-sus numitului.

2. Nu uităm de campania Lalei, cu cititul. Am citit undeva că respectiva persoană consideră oarecum inutil să mai afirme că citește, din moment ce face recenzii la cărți. Nu știu… Toți știu că citesc, cu toate astea pun și cuvintele alea 4.

    Deci, SUNT ADA ȘI CITESC!

Da, mai ales că am găsit azi o carte pe care o tot voiam. Dar nu vă zic nimic încă; o să fac și recenzie. Sună bine de la prima pagină 😉

 UPDATE: un fel de leapșă de la Iulia, doar că eu o pun mai pe bucăți 😆 .

Oldies but goldies:

Fugees – Killing me softly

 

9 păreri la “Campani(il)e

  1. ce funny sunt glumele…aceasi chestie am păţit şi eu cu Charles:))) eu ştiam că e aeroport după aia am aflat că a fost un preşedinte…

    şi tot aşa am păţit cu Levi Strauss…Sunt 2, unul e antropolog şi unul e designer…Şi când ni s-a prezentat bibliografia cu Levi Strauss antropologul, eu de colo:

    Mamă ce deştept e Levi Strauss ăsta…pe lângă blugi are timp şi de antropologie:)))

Lasă un comentariu

