Tot așa…

Ank P – Despărțire

 

       „Și tot așa…”  Așa își termină unii profi pledoaria , tocmai atunci când ar trebui să continue, ca să nu ne lase cu ideea în aer. Hai să zicem că trec peste. Dar mai toată lumea zice faza asta. Ori îmi spui tot ce ai de spus, ori nu mai zici nimic.

Nu știu ce am cu expresia asta… mi-a venit așa.

          Ce-am făcut azi? Waw, ar fi atât de multe… 😆 glumesc. Umbrelă, ploaie, școală, lecții, teme, limbi străine ( 😆 Doamne, ce străine sunt pentru unii! Și e doar engleză…), aruncat cu cărți după colegi ( hihi!), acasă, învățat la biologie ( vă vine să credeți că trebuie să învăț geotropism, anteridii, arhegoane , cuvinte pe care nu le înțeleg cu niciun chip???)

Alte mesaje de amenințare pe blog… Asta a fost palpitant! Dar nu mai zic nimic, că iar se supără (ce-mi pasă mie de individul respectiv…) și lasă comentarii luuungi, de 4 cuvinte. Vreau doar să-ți mulțumesc, măi XXXX, că citești cu regularitate bolgul meu, și te și implici acitv la postări. Totuși, când te prezinți? Să știe omul cu cine vorbește pe viu, să nu mai fac speculații, că nu-s Pantera Roz.

          Trecând peste, azi am văzut un film super mișto, despre care nu știu încă nimic (adică titlu, distribuție, din astea), dar aflu în curând și vă anunț. E pe HBO și se cheamă (na, că mi-am amintit) „Păstrează amintirile”. Asta că eu trebuia să învăț la bio, și am ajuns la film…

         Vă las cu melodie:

Britney Spears – Radar

Nu e chiar așa nouă, doar că am auzit-o la „MTV Idol” și mi-am amintit de ea.

SUNT ADA ȘI CITESC!

 

9 păreri la “Tot așa…

  1. ce stupid sa lasi amenintari unora care nici nu merita… nu inteleg de ce tocmai tie, care nu cred ca ai deranjat cumva pe cineva… e doar o dovada de invidie/lasitate din partea lor,nu-i lua in seama…n-are rost sa te cobori la nivelul lor… :-*

  2. Pingback: 19 Mai « Ioan Usca

Lasă un comentariu

