Lipiciosul în acțiune 2!

                Ei, na, cine e Lipiciosul? Păi nu știți voi că v-am arătat într-o postare? Ia amintiți-vă:

Ank P e autoarea. Sigur știți despre ce vorbesc. Hai, amintiți-vă ,că vă bat 😛 !

Bun, v-ați amintit. Acum apare, așa cum mi-a promis (după ce am bătut-o la cap o lună 😆 ), partea a doua:

Lipiciosul 2 – Cu prietenii

  Dacă dați click pe poză, veți vedea cine sunt aceștia. Să mai ziceți voi că nu are Ank talent!!!

Vă pun și melodii, tot de ea scotocite și, de data asta, ea m-a stresat pe mine 😀 :

Green Day Wake me up when september ends

Blink182 – I miss you

     Poate mai citiți și :

Scenarii   , Ce spui și Dispari. Tot de ea scrise.

Reformulez! Melodiile sunt de la Elena, care i le-a dat Ancăi, care mi le-a dat mie. Mulțumită toată lumea???

28 de păreri la “Lipiciosul în acțiune 2!

  1. multumesc adule,,:*:*e cv asa general.. ti-am preg un desn super,,o sa ti-l arart maine,,:>e q zane,,,cum iti place tie..:P

Lasă un comentariu

