După 1 mai

           Eu pun după, așa ca să nu mai ziceți nimic. N-am făcut nimic special. Mai rău, am stat vreo două ore pe la școală, așteptând ca sorumea să termine cursurile de karate.

       Mâine zic monologul la ora de română, apoi îl pun și aici. Doamne, iar am emoții!

      Am aflat niște lucruri foarte interesante, aici, pe blogul lui Geocer. Bine de știut pentru toți utilizatorii yahoo. Îi mulțumesc și pe această cale.

Am mai descoperit că se găsește imediat cineva care să o pună pe sorumea la punct ( Iulia m-a luminat).

Atât pe azi. Am Tabăra VII , asta ca nu cumva să uitați de ea…

15 păreri la “După 1 mai

  1. Pingback: Regina arkudă şi amuletele puterii « Ioan Usca

  2. Pingback: Meditația de luni « Gabriela Savitsky

  3. Pingback: Eroului necunoscut – Sange balcanic (75) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  4. Pingback: Recomandari » Geeo's blog

  5. Pingback: Link-uri interesante ! « Lamaieacra's Blog

Lasă un comentariu

