Vine(ri)

      Vineri; parcă vineri era. Sincer am nevoie de un calendar ca să fiu sigură, pentru că ziua de grevă de ieri nu m-a ajutat decât să înțeleg că azi ar fi luni.

     Vine week-end-ul. Nu că m-aș distra prea tare, că am teză la istorie marți și nu-mi permite conștiința să nu învăț nimic (sunt care vor zice că m-am tâmpit 😛 ).

Ce s-a mai întâmplat… Cică facem excursie(cu clasa, adică) și ne tot „certăm”, nu pe locație sau preț, ci pe dată. Că unii nu vor week-end-ul viitor, că e prea devreme, alții nu vor în iunie, că e prea târziu. Ajungem să facem excursia anul viitor 😆

      De ce fratele mai mic e mai răsfățat? Nu e corect! Adică eu când răcesc, îmi dă repede o pastilă și îmi zice să stau în casă. Nu, domne, pe ea trebuie să o țină în puf. E, uite ce geloasă sunt! Nu-mi vine să cred. Dar eu trebuie să fac curat prin casă, răcită sau nu, iar ea stă și nu își ia nici apă de la bucătărie. Îmi trece până mâine. Sper doar ca ea să nu vadă postul, că se supără că am fost așa răutăcioasă.

      „Dragostea e oarbă”. Asta dezbăteam noi la ora de română azi. Și toți au zis că nu e bine să fii orb când iubești. Iar eu, deși nu cred în zâne bune și Feți-Frumoși, am zis tare și apăsat că trebuie să fii orb. Dacă iubești, dar având mereu ochii în patru, nu mai simți lafel. Zic și eu; nu din experiența mea vastă… Dar „dragostea e surdă” cum sună? 🙂 Poate îmi explicați și mie ce vrea să însemne asta.

    Oricum azi am fost distrată peste poate; am ironizat toată ora de română, spre disperarea dirigintei; săraca, nu merita. Eu dau vina pe bomboanele cu lichior de la Georgiane.

Doamne, cum am uitat?? La mulți ani, sărbătoriților! Când faceți cinste??

 

 

 

 

 

 

 

Vescan- Păsări călătoare

        

Dacă nu vă place, nu-i problema mea 😛 . Mi-a recomandat-o Ank P. așa că o ascult. Sună frumos refrenul, părerea mea.

Week-end plăcut! Revin cu „TabăraV”

 

UPDATE:  cică discuție filozofică pe mess(eternul yahoo messenger):

„- Bună, ce faci?”

„- Bine, tu?”

„- Bine. Spune-mi și mie ceva despre tine” zice el. Ăsta vrea bătaie…

„- Păi ce ai vrea să știi?” întreb și eu, știind că nu vrea de fapt nimic. Era în Spania, doar, ce-ar fi putut vrea??

„- Cam câți ani ai, spre exemplu”. Tipul e idiot; e a cincea oară când îi spun, ca să nu mai zic că nu-l interesa.

„- Cam 16” Ia să te văd acum, tată, dacă mai zici ceva.

„- Bine, pa. Am 23” Hai mă, nu mă înebuni! Știam…

Și uite așa descopăr cât de idioți sunt câte unii. Adică mă gândeam să renunț la contul de yahoo, dar mai e nevoie din când în când de el. Of,cred că lista mea de „ignore” va ajunge fără număr !

10 păreri la “Vine(ri)

  1. 🙂 Poi excursie tot facem de vreo cateva saptamani,nu? „geloasa”…nu esti singura. Stiu cum e… Poate „dragostea e surda” din cauza noastra…poate nu vrea sa asculte sentimentele superficiale ale unora… 🙂

  2. Ehe, pe vremuri era bătălie la haine. Sora mai mare mereu dădea celei mici hainele, iar aia mică o bătea în cap de ciudă.
    Eu, una, n-am avut fraţi. S-au dat, probabil, singuri spre adopţie, aşa cum am mai spus.
    Deci, culeg şi eu poveşti de pe la alţii 😀

    • Pe vremuri??? Tu zici așa doar ca să mă enervezi pe mine! NU, pe haine nu ne-am bătut, încă. E prea mare diferența de vârstă și nu se potrivesc de la mine la ea.

Lasă un comentariu

