Simfonie

     Poi da, Simfonia Lalelelor. Și am venit cu poze.

Dacă dați click pe poză, apare mărită.

     Deci, cred că unele sunt puse de două ori; mă scuzați. A fost frumos și soare si aglomerație.

Sorumea mânca (deja) dintr-un corn; eu mă strâmbam din cauza soarelui. 😆

                             Trebuia să-mi cumpăr vată pe băț…

Cică mă odihneam la o terasă; de fapt, „admiram priveliștea” (e, na, erau de admirat 😆 )

    Pozele nu sunt tocmai bine realizate ( camera mea de doi mega… ) dar au valoare sentimentală.

     Care ați mai fost la Simfonie? Și eu nu v-am văzut….

10 păreri la “Simfonie

  1. Deci mă supăr pe tine. Nu ai scris aproape nimic în postul asta… Doar poze… Eu la ce sa mai fac critici?!!!! 😀
    Hmm, frumos, desi cam colorat pentru gustul meu. Dar am ratat… asta e!

  2. ADa,suuuuuuuuuuuuuper,aceste poze cu Simfonia Lalelelor,o saptamana minunata 🙂
    p.s.please trimite-mi pe yahoo mail aceste superbe fotografii care iti incanta ochii si incalzesc sufletul!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

Lasă un comentariu

