Majoretă

     Nu râdeți! Nu încă…

De unde majoretă? Păi așa m-am visat azi-noapte. Cine mă cunoaște, știe cât de uimită am fost de mine.

     De fapt nu a fost chiar așa. Cică plecasem într-o pauză de la școală (naiba știe ce școală, că nu era liceul din realitate 😆 ) să iau o umbrelă de la bunicul meu. A trebuit să intru la el în casă pe geam (la parter, dar vă dați seama ce Super-women eram eu???); el îmi dădea numai umberele cu Barbie(oare de unde le avea?). Până la urmă am luat una cu Hannah Montana (m-a înebunit sorumea cu ea, încât am început să o și visez). La întoarecere, era să mă calce o mașină – am simțit oglinda atingându-mă, deci cred că, în realitate, îmi dăduse sorumea vreun picior în spate 🙂 .

    Ajung înapoi la școală  (după cum am zis, naiba știe ce școală, că era cu portocaliu; ce înseamnă să trăiesc într-un oraș colorat ca o sorcovă!), dar sosesc cu întârziere. Mă ia directorul în primire (nu i-am văzut fața; mai bine) și mă întreabă de ce am întârziat. Mă duce la secretariat, unde o femeie fffoarte enervantă începe să-mi completeze niște hârtii.

   Îmi făcea dosar penal că întârziasem la oră. Și îmi verifica ghiozdanul.

„- De ce ai o foarfecă în ghiozdan? E armă. De ce ai 4 pixuri, că ai nevoie doar de unul? Le-ai furat.”

    Apare și mama, pe care nu o băga nimeni în seamă. Și mai apare și un tip, care cică era director adjunct (blond, cu șuvițe și 2cercei într-o ureche) și începe să comenteze; că e nevoie de carnet de sănătate pentru a mă lăsa să plec de acolo. Mama îi arată niște foi (2 albe și una verde) iar el zice că e bine. Eu, cum trebuia să comentez, am zis că ”Vezi? E bine, că e una colorată.”. Și tipu* îmi pune în față niște haine.

„- Drept pedeapsă, vei fi majoretă pentru 2 săptămâni.”

WHAT??? Eu, majoretă??? Doamne! Eu, care am scutire la ora de educație fizică?(asta doar în realitate, nu cred că și în vis).

Am luat hainele și am plecat.

     Apoi m-a trezit mama. Ce bine!!!

    Ideea e că, nu mai vreau să aud de majorete în curând. Toți care au auzit povestea mea până acum au zis că mi se trage de la prea multă imaginație. Dragoni, vampiri, zâne, relații cu profesori, droguri… (nu toate în aceeași povestire) E prea mult, știu, dar nu mă pot abține… În plus, nu știu ce mi-a venit, dar ieri am urmărit știrile de la ora 5. De acolo arme și furturi; cred. Sper, de fapt.

     În altă ordine de idei, azi am văzut Jumper. Vine și o recenzie…

7 păreri la “Majoretă

  1. Pai normal ca vine si recenzia! 😀
    You re so a freak! Eh, inainte de a zice ceva, cred ca stii ca pentru mine asta e c3el mai tare compliment, deci nu te supara, ca mai mult de atat nu as putea aprecia pe cineva.
    Deci marti iti aduc pompoane!
    Vrau niste extasy, daca tot ai droguri, pls!!!! Nu am mai luat de mult :))

  2. My God, toate astea intr-un singur vis? Pai aranjate intr-un anumit fel si scrise in acelasi stil, ar putea constitui o nuvela foarte misto!

    Referitor la Jumper, astept sa citesc recenzia, fiindca eu am povestit tuturor despre filmul asta si nimeni nu l-a vazut!

    • Cred că ar fi o nuvelă faină. Dar am cam uitat 😆 .
      Posibil în seara asta Jumper. Am citit și cartea, dar mi-a plăcut mai mult filmul…

Lasă un comentariu

