Jumper – cartea

     Păi ce să zic; am citit „Jumper”. Și Răzvan, cel care mi-a și împrumutat cartea, mă va pune să fac și recenzie, așa că o fac înainte să apuce el să zică ceva :-).

     David Rice (Davy), un adolescent care trăiește numai cu tatăl său, reușeste să fugă de acasă, abuzat fiind de tatăl lui, atunci când descoperă că se poate teleporta. Această abilitate îi dă posibilitatea să facă orice dorește, ceea ce nu se dovedește a fi tocmai un lucru bun.

     Ca orice carte care trebuie complicată, există și o poveste de dragoste(cam singura ipostază pe care am gustat-o din plin). Niște teroriști ale căror planuri sunt dejucate de Davy, puține implicații cu Guvernul, acțiune din plin. Autorul descrie partea negativă a autorităților americane, de care cei mai mulți știam deja.

     Mai multe lucruri nu am de spus, asta pentru că nu m-a impresionat foarte mult. Nu că nu mi-a plăcut, ci pentru că am rămas cu un gust amar. Deciziile protagonistului au fost oarecum ciudate. Eu aș fi omorât teroriștii, sau pe tatăl lui(nu-s sadică, doar că o meritau).

Cartea e interesantă și, trebuie să recunosc, e prima mea legătură cu subiectul teleportării.

Titlu: Jumper – oriunde, oricând

Titlu original: Jumper

Autor: Steven Gould

Editura: Nemira Junior

 

 

P.S. Filmul îl văd vineri la tv, că e mai comod decât să-l văd la computer.

7 păreri la “Jumper – cartea

    • Interesantă e. Să-mi spui dacă ți-a plăcut. Am vaga impresie că vei rămâne cu același gust amar ca și mine. Dar nu vreau să te influnețez:D

  1. Ce gust amar?!! A, e adevărat că aş fi vrut ca Davy să verse sânge, dar carte e absolut GENIALAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!1
    Nu-ti face griji, o sa gasesc altcv cu care sa te sacai!
    Filmul e tare, dar nu trebuie sa consideri ca exista vreo leg cu cartea.

  2. Pingback: Jumper – filmul « Adakiss's Blog

Lasă un comentariu

