O oră pe întuneric

      Poi, doar nu am zis eu degeaba de Ora Pământului! Am și petrecut-o! Cum? Așa cum stătea bunica înainte să fie furnizat curent electric, adică la lumânare. Și ce-aș fi putut eu face la lumina lumânării? Să citesc!

   Am și o poză (nu puteți să mă privați și de telefon) care nu știu cât de bine se vede.

Zici că e lumânarea de la mort, dar, serios, ce era să fac o oră pe întuneric???

    Cam atât! Hai că vă las, că am de făcut o corectură pentru un text;). Încă îl țin secret!

6 păreri la “O oră pe întuneric

  1. Si eu am stat pe intuneric simbata seara…Doar ca nu am citit, dar am stat si am meditat…inca putin si era sa intru in trans, ascultind un chillout in playerul meu :D, da bine ca sora mi-a zis: ” Gata, e deja 9:30″ 🙂

  2. super poza!
    am incercat si eu sa particip la Ora Pamantului, dar cu televizorul aprins.
    iar despre poza… ce sa zic decat ca este ca un tablou.

Lasă un comentariu

