Tom and Jerry

Azi, schimband posturile (doamne, daca mai gasesti ceva ca lumea pe la TV), am dat de unul dintre cele mai frumoase desene ale copilariei mele – pentru ca acum nu mai urmaresc desenele animate.

TOM AND JERRY! Am ras jumatate de ora fara oprire. Cred ca am fost la a mia vizionare a episoadelor, dar niciodata nu ma satur! Sunt prea amuzanti!

Iata unul dintre episoadele care m-au bine-dispus azi!

Si, ca sa nu ziceti ca nu sunt eu fata de treaba:D, va dau si varianta karaoke a melodiei unchiului Pecos:

4 păreri la “Tom and Jerry

  1. hmm….nu ma asteptam ca razvan sa vizioneze desene animate….dar chiar ma bucur , fara sa stiu dc . doar 10 min pt televizor??? mi se pare destul d putin

Lasă un comentariu

